4 perc

Sokan gondolják, hogy „nekem elég a Facebook-oldal”. De egy modern, profi weboldal olyan, mint egy jó kirakat: ha rendben van, sokkal több ember tér be hozzád.

Mutatom egy konkrét példán keresztül, hogyan sikerült egy kisvállalkozásnak 40%-kal több vendéget szereznie mindössze azzal, hogy lecserélte a régi weboldalát.

Egy helyi szolgáltató vállalkozás (körmös, de a példa bármelyik szakmára igaz lehet – étterem, edzőterem, könyvelőiroda stb.) évek óta ugyanazzal a weboldallal működött. A gond csak az volt, hogy:
  • a weboldal nem volt mobilbarát, így telefonról alig lehetett használni,
  • elavult kinézete bizalmatlanságot keltett,
  • nem volt rajta időpontfoglalási lehetőség,
  • a Google keresőben hátrébb szerepelt a konkurenciánál.

Olyan volt, mintha egy régi, poros kirakatban próbálnád eladni a szolgáltatásaidat – miközben a szomszédban csillog-villog minden.

Az új weboldal tervezésénél a legfontosabb szempont az volt, hogy a látogatóból könnyen vendég legyen. Ezért:
  • Mobilbarát dizájn készült, hogy bárki gyorsan megtaláljon mindent a telefonján.
  • Letisztult, bizalomkeltő megjelenést kapott, ami tükrözte a vállalkozás minőségét.
  • Kapcsolati űrlap került a weboldalra, ahol könnyen tudtak üzenetet küldeni a vendégek.
  • Google Térkép beágyazás segített, hogy bárki egy kattintással odataláljon.
  • Friss fotók kerültek fel a munkáiról, így a látogatók azonnal látták, mire számíthatnak.
  • Keresőoptimalizált tartalmak segítettek abban, hogy a weboldal előrébb kerüljön a Google találatok között.
Az új weboldal indulása után néhány héttel már látványosan nőtt a forgalom:
  • Több időpontfoglalás érkezett az új űrlapon és telefonon keresztül.
  • A statisztikák szerint sok új vendég Google-keresésből talált rá a vállalkozásra.
  • A visszajelzések alapján a vendégek kifejezetten dicsérték a könnyen használható foglalási rendszert.

Google Analytics statisztika

Google Analytics statisztika

Összességében a vállalkozás 40%-kal több ügyfelet szerzett, és a tulajdonos szerint ennek nagy része az új weboldalnak volt köszönhető.

Mert a weboldal:
  • könnyűvé tette a döntést – a látogató látta a képeket, árakat, és rögtön tudott foglalni,
  • bizalmat épített – modern, átlátható kinézet = profizmus,
  • ott volt, ahol a vendég keresett – a Google-ben előrébb jelent meg, így nem a konkurenciát választották.

Ez pont olyan, mint egy jó étteremnél: ha az ajtó előtt van étlap és tiszta, barátságos a bejárat, sokkal többen ülnek be, mintha semmit sem tudnának előre.

Ha úgy érzed, hogy a mostani weboldalad már nem hozza az elvárt eredményeket, érdemes elgondolkodni a megújításon. Gondolj bele: ha te is +40%-kal több ügyfelet tudnál szerezni, az mennyit jelentene a vállalkozásodnak?

Egy jól megtervezett, modern weboldal nem kiadás, hanem befektetés. Ez az esettanulmány is megmutatta, hogy egy kis fejlesztéssel akár 40%-kal több vendéget szerezhetsz. Ne hagyd, hogy a konkurencia elvigye előled a lehetőségeket – lépj időben!

Kérj ajánlatot tőlünk, és nézzük meg, hogyan tudunk neked is több ügyfelet hozni egy profi weboldallal!